لاغر کردن پاها سوای زحمت و ورزش کردن

چهارشنبه 3 خرداد 1396
23:27
Camp Velez

کسانی که پاهای چاقی دارند و درحال حاضر و حوصله ورزش کردن را نیز ندارند خوب تر است این مقاله از کشور‌ایران ناز را تا آخر بخوانند .

برای کاهش چربی در پاهایتان , شما باید کالری مصرفی‌تان را کاهش دهید , یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و یک سبک معاش فعال‌تر در پیش بگیرید . در‌حالتی که سبک معاش فعالی دارید , لزوما نیازی وجود ندارد به باشگاه بروید یا این که هر روز , یک زمانه خاص را به ورزش اختصاص دهید .

انجمن قلب آمریکا دست‌کم ۱۵۰ دقیقه فعالیت ایروبیک متوسط مثل دوچرخه سواری و پیاده روی را در هفته توصیه میکند . کارهای ساده‌ای وجود دارا هستند که می‌توانید برای فعال ماندن درطول روز , آن‌ها را انجام دهید . این چیزهای بی آلایش به شما کمک می نمایند وزن اندک فرمایید , قادر شوید و سلامت کلی‌تان را بهبود ببخشید .

– گام اولیه برای لاغر کردن پاها
در خصوص این‌که چطور میتوانید معاش تندستی داشته باشید کلی نگر باشید . به جای آن‌که تنها روی پاهایتان تمرکز کنید , به احساس سالمی , خشنودی و تعادل دقت فرمایید . هنگامیکه به این‌ها دست پیدا نمایید , پاهایتان نیز به احتمال فراوان لاغرتر می شوند .

– گام دوم برای لاغر کردن پاها
برای لاغر کردن پاها فعالیت بدنی‌تان را ارتقا دهید . برای داشتن فعالیت بدنی کافی در طول روز حتما نباید به باشگاه بروید . همت نمائید در روز , ۱۰۰۰۰ قدم شیوه بروید که تقریبا ۸ کیلومتر میگردد .

– گام سوم برای لاغر کردن پاها
یک رژیم غذایی جامع و متعادل , متشکل از غلات کامل , میوه‌ها , صیفی جات , پروتئین و روغن‌های تندرست داشته باشید . متابولیزه کردن مواد غذایی فرآوری نشده برای تن شما , آسان‌تر است و داشتن یک رژیم غذایی متعادل , تضمین می‌نماید که شما تمام مواد مغذی که بدن‌تان برای کار کردن درست نیاز داراست را دریافت می‌کنید .

– گام چهارم برای لاغر کردن پاها
برای لاغر کردن پاها , کالری دریافتی‌تان را کاهش دهید . نباید اضافه از کمی که می‌توانید بسوزانید , کالری مصرف فرمایید . WebMD توصیه می کند که روزمره از ۱۶۰۰ تا ۲۴۰۰ کالری بسته به جنسیت , سن و مرحله کار , مصرف نمائید .

– گام پنجم برای لاغر کردن پاها
برای سوزاندن کالری , تقویت عضلات سرین و همسترینگ و کاهش چربی در پاهایتان , به جای آسانسور از پله‌ها به کار گیری کنید . برای خودتان یک هدف در لحاظ بگیرید . شما میتوانید در هفته نخستین تنها از چندین پله بالا بروید و هر هفته , تعداد پله را افزایش دهید .

– قدم ششم برای لاغر کردن پاها
در صورت قابلیت , پیاده یا این که با دوچرخه به دفتر کار , مغازه مواد غذایی و هر جای دیگر بروید . پیاده روی و دوچرخه سواری هر دو روی عضلات پای شما کار می‌کنند و به شما امداد می‌نمایند که عضله‌ها پایتان را تفکیک نمائید .

هشدار
در شرایطی که یک رژیم غذایی تندرست و متعادل نداشته باشید یا این که کار بدنی را در معاش روزمره‌تان جای ندهید , احتمالا ارتقا وزن پیدا کنید , از لحاظ جسمی و روحی حس بیماری فرمائید و انرژی از دست دهید . این دستور , نقص‌ سعی برای کاهش وزن در پاها را تشدید میکند و مشکلات سالمی زیادی به‌وجود می‌آورد . به جای آنکه صرفا روی پاهایتان تمرکز فرمائید , درباره ی این که چطور میتوانید تندستی و شادی‌تان را افزایش دهید , یک دیدگاه جامع داشته باشید .

نکته
با کارایی آگاهانه برای داشتن یک زندگی فعال , شما کالری زیاد بیشتری خواهید سوزاند , سلامتی‎تان را بهبود میبخشید و چربی پاهایتان را کاهش می‌دهید . در نهایت , معاش فعال به یک روال معمولی برای شما تبدیل میگردد و ناچار نیستید در زمینه ی آن فکر کنید .



[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]