اپیلاسیون فارغ از درد با تلاوت این مقاله

چهارشنبه 3 خرداد 1396
23:28
Camp Velez



اپیلاسیون بدون درد با خواندن این مقاله میسر می گردد .

نکته هایی دارای اهمیت که قبل از اپیلاسیون موهای زائد باید بدانید
_ بعضا خانم‌ها تصور می‌كنند هر چه موهای جای جای از بدنشان بلندتر باشد , هنگام اپیلاسیون تمیزتر می گردد و به اصطلاح از ریشه راحت‌تر درمی‌آید البته این اعتقادوباور اشتباه است . موهایتان را در كوتاه‌ترین حالت اپیلاسیون كنید چون این كار یك مزیت پهناور داراست ; كمتر دردتان می‌گیرد!

_ روش مناسب خودتان را برای از لابه‌لا بردن موها گزینش كنید . بعضا افراد تصور می‌كنند مسلما با اپیلاسیون‌های خانگی می‌توانند تمیزتر و سریع‌تر این كار را انجام دهند و عده‌ای دیگر به كار آرایشگرها اعتقاددارند . هر روشی را تعیین می‌كنید , به عبارتی را ادامه دهید .


_ پس از اپیلاسیون , برای شستشوی قسمت‌هایی كه موهایش را كنده‌اید , از آب سرد یا ولرم استفاده كنید . آب داغ برای این كار مناسب نیست . پوست در‌این دوران حساس است و آب خیلی گرم آن را بیشتر تحریك می‌كند .

_ عمده افراد تصور می‌كنند می بایست بعد از از بین بردن موهایشان حمام كنند البته اگر قبل از اپیلاسیون یك دوش كوتاه 10 دقیقه‌ای بگیرید , مفیدتر است زیرا چربی‌ای كه روی پوستتان است , از فی مابین می رود و موها راحت‌تر كنده میگردد .

_ در صورتی این كار را در خانه انجام می‌دهید , 2 نكته را فراموش نكنید ; مكانی آهسته و اما كاملا منزه برای این كار تعیین كنید و هنگام اپیلاسیون پوست را با دست دیگر بكشید .

_ مرطوب‌كننده‌ها مانند یك مرهم کار می‌كنند . لایه شاخی پوست یا اپیدرم پوست بعد از اپیلاسیون حیاتی است و مرطوب‌كننده‌ها باعث كم شدن این التهاب می شوند .

_ سعی كنید حتما حوله و وسایل اپیلاسیون را گذشته از مصرف ضدعفونی كنید تا دچار بیماری پوستی نشوید .

_ خیلی از آرایشگرها پس از اپیلاسیون , استفاده از تسكین‌دهنده‌های پوست را به شما توصیه می‌دهند كه اتفاقا برای پوست مطلوب است البته در حالتی که پوست حساسی دارید , ممكن‌است به برخی از این مواد واكنش نشان دهید به این ترتیب به طبع از قبلی بپرسید این مواد دلخواه پوست‌های کلیدی نیز است یا این که نه .


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]