شناخت با آکوا ژیمناستیک , شایسته ترین ورزش برای زنان آبستن

چهارشنبه 3 خرداد 1396
23:30
Camp Velez



این ورزش برای خانم هایی که حامله میباشند زیاد موءثر است . در‌پی بیشتر با آن آشنا می‌شوید .

کلمه آکوا ژیمناستیک به معنای انجام حرکات و نرمش های ویژه در آب است . آکوا ژیمناستیک از دیرباز در تمام کشورهای پیشرفته آیتم دقت و استقبال قرار گرفته و نتایج خوبی را به همراه داشته است .

آکوا ژیمناستیک جزء مامایی غیر زایشگاهی است که به طور تخصصی , زنان باردار تا فرصت زایمانشان به وسیله ماما با آموزش های ویژه , همچون نرمش های استاندارد در آب گرم و تکنیک های تنفسی آن را فرا می گیرند . انگیزه از این حركات ورزشی , ارتقای کیفیت زندگی زنان باردار , مراقبت پروسه فیزیولوژیک بارداری و همچنین کمک به انجام وضع حمل ارگانیک و راحت است .


آکواژیمناستیک نیازی به شناکردن ندارد و یک کدام از شایسته ترین ورزش های بازه بارداری است , چون مامان در آب شم سبکی کرده و فشار و کشش کمتری به بدنش وارد می‌شود . بهره‌گیری از این راه میتواند نگرانی ها و هراس های بازه بارداری را برطرف کند و به زایمان طبیعی سوای درد کمک نماید .

اغلب زنانی که در طی دوران بارداری از آکوا ژیمناستیک سود میبرند , علاوه بر اینکه سعی قلب و ریه آنان بهبود می یابد , از آمادگی جسمانی بهتری هم برخوردار شده , زایمانی خوشایند , سهل و ارگانیک خواهند داشت و با یاد ای خوش , به دنیا آمدن نوزاد خویش را پای کوبی می‌گیرند .

مزایای آکواژیمناستیک در بارداری
1 - آکوا ژیمناستیک از آرتروز کمر و گردن , دیسک کمر و گردن , بیشتر وزن غیرضروری , واریس پا و گرفتگی‌های عضلانی پیشگیری می نماید .

2 - اختلالات گوارشی به خصوص یبوست‌های دوران بارداری و عوارض ناشی از آن مثل شقاق , افسردگی زمانه بارداری و بعداز زایمان , و هم دردهای کاذب ناشی از اضطراب با آکواژیمناستیک برطرف می شود .

3 - تقویت ماهیچه‌های محافظ ستون فقرات علی الخصوص ماهیچه‌های لگنی و مهیا شدن لگن برای یک وضع حمل حتی‌الامکان ارگانیک , آب شدن تدریجی چربی های مازاد تن و دریافت کردن روحیه‌ای مناسب و با نشاط اعم از فواید نرمش در آب گرم استخر است .

4 - این‌راه قابلیت و امکان پیشگیری و درمان تهوع صبحگاهی ( ویار ) , بدون منفعت از دارو و با روشی بسیار ساده ولی مفید را مهیا می کند .
5 - آکوا ژیمناستیک از ایجاد ترک های پوستی به نام استریا که در اثر افزایش وزن و پهناور شدن شکم , سینه و ران ها فیس می دهد , جلوگیری می نماید .


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]