چه‌گونه ناخن هایی خوشگل و بلند داشته باشیم؟

چهارشنبه 3 خرداد 1396
23:30
Camp Velez


به‌دنبال این نوشته‌علمی از وبسایت جمهوری اسلامی ایران ناز درباره داشتن ناخن هایی براق و خوشگل پیشنهاد هایی را جمع آوری کرده ایم .

ناخن های خوشگل , براق و منزه خیر تنها قدرتمند میباشند بلکه به زیبایی دست شما هم می افزایند . با‌یقین ناخن های براق همیشه آیتم تحسین قرار خواهند گرفت پس براحتی و فارغ از هزینه مازاد میتوانید ناخن هایی قشنگ و براق داشته باشید .

ـ عدم استفاده از استون : زمانی که می خواهید لاک های خویش را پاک نمایید از استون خالص برای نظافت کردن آن فایده نکنید بخاطر اینکه سبب ساز خشک شدن ناخن های شما می‌شود . این دستور قدرت آنان‌را کسر کرده و جراحت دیدن و شکستن ناخن را بهمراه خواهد داشت .

ـ مانیکور لیمو : اکثر اوقات به دلیل تماس با مواد شیمیایی , گرد و غبار و گرد و خاک لکه های رنگ زرد رنگی بر روی ناخن ها نمایان می‌شود . آبلیمو یک دلیل مطلوب جهت کاهش آنها می‌باشد پس شما میتوانید از آبلیمو برای از بین بردن لکه های زرد رنگ , توانا خیس شدن و براق شدن ناخن ها به کار گیری فرمائید . این کار مضاعف بی آلایش است در منزل آبلیمو را به ناخن های خویش می مالید . به اینصورت که آبلیمو را در یک ظرف می ریزید و ناخن های خویش را بمدت ۱۰ دقیقه در آن قرار می دهید . بعد از آن سرکه را با مقداری آب گرم ادغام می‌کنید و ناخن های خویش را با بهره از یک برس مسواک می زنید و تمیز می کنید .

ـ روغن زیتون : روغن زیتون یک داروی مطلوب و معمولی برای درخشش ناخن ها بشمار می‌آید . روغن زیتون گرم را بر روی ناخن های خود بمالید . همینطور می توانید یک‌سری قطره روغن زیتون به آب گرم بیش تر نمائید و دستان خود را در آن غوطه ور کنید و ناخن های خود را ماساژ دهید . پیشین از این که لاک بزنید روغن زیتون را مستقیما به ناخن های خویش بمالید و ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری آبلیمو به روغن زیتون اضافه فرمائید و دستان خویش را در آن بگذارید .


ـ وازلین : وازلین هم به داشتن ناخن هایی درخشان و درخشان امداد می نماید . پس از دوش به دست آوردن و یا گذشته از آن می‌توانید ناخن های خود را با وازلین مالش دهید . به اینصورت ناخن های شما از مواد مفید منفعت مند خواهند شد . بگذارید وازلین یک سری دقیقه بر روی ناخن هایتان بماند سپس آن را تمیز نمایید .


[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]