چه‌گونه لکه های اثر جوش را از بین ببریم ؟

دوشنبه 22 خرداد 1396
1:09
Camp Velez

لکه هایی که بر اثر فشردن جوش ها به وجود می‌آید و منجر کنده شدن جوش یا آکنه می گردد تبدیل به لکه های دائمی روی پوست می شود که به سختی از لابه‌لا میرود . در این مطلب به چندین درمان خانگی رفع لکه ها اشاره خواهیم کرد که قرائت آن قادر است کارساز باشد .
▪ پنبه آغشته به آب لیمو به طور خود بمالید و بگذارید کم آب شود . در رخ ایجاد سوزش , آب لیمو را با پاره ای آب و یا گلاب رقیق کنید . به کار گیری از این طریق هفته ای ۴ بار فیض قابل توجهی داراست .
▪ مایعی با پودر صندل و گلاب و ۲ تا ۴ قطره آب لیمو آماده فرمایید و روی فیس و گردن بمالید و بگذارید تماما کم آب شود , سپس با آب سرد بشویید . این کار را هفته ای ۲ توشه تکرار فرمائید .
▪ با استفاده از پنبه مقداری آب خیار را روی فیس بمالید . در فصل تابستان این کار را می شود به طور روزانه انجام بخشید تا به خنک شدن پوست و محکم شدن منافذ کمک کند . آب خیار برای شادابی پوست موءثر است .
▪ یک کدام از از روش های خانگی دیگر برای معالجه لکه جوش استعمال از سیب له شده با یک سری قطره عسل است . این ماسک را به پوست بمالید و بعداز ۱۵ دقیقه بشویید . این کار منجر پر‌نور شدن پوست و محکم شدن منافذ می گردد .
▪ مقدار مقداری جوش شیرین را با آب ترکیب نمائید و بگذارید کف کند , بعد به وضعیت گردشی به قسمت های لکه شده بمالید و بعد صورت خویش را بشویید . حالت زبری جوش شیرین به از در بین بردن لکه ها کمک می کند .
▪ پودر کافور مخلوط شده با روغن نارگیل را روی آکنه بمالید و پس از یک سری دقیقه بشویید .
▪ یک روش ارگانیک برای از بین بردن لکه ها مالیدن پالپ میوه روی آکنه ها و شستن آن پس از ۲۰ دقیقه میباشد . اسید میوه و کلاژن موجود در میوه علی الخصوص پاپایا ( نوعی میوه ) , پرتقال و آناناس در رفع لکه آکنه اثر گذار است .

▪ چیزی که نباید فراموش شود این است که به هنگام رفع لکه های آکنه بایستی مصرف آب را بالا ببرید تا به مراحل رویش پوست تازه یاری دهد &# عمل بینی مشهد ;


[ بازدید : 82 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]