ماسک هایی برای برطرف کردن لکوپیس پوست

سه شنبه 23 خرداد 1396
1:50
Camp Velez

بعد از نازک نمودن پوست صورت , آن را با صفحه های نازک پوست گوجه فرنگی به طور کامل می پوشانید و می گذارید تا یک ساعت روی شکل بماند و بعد صورت را با آب گرم می شویید . این عمل را روزی دوبار تکرار کرده و خواهید روئت کرد هر روز که می گذرد از لک و پیس فیس شما کاسته می‌شود .
پس از نازک کردن پوست چهره , آب تمشک یا آلبالو را گرفته و آن را به بازه زمانی یک ساعت , روی پوست صورت خویش بمالید . این کار را روزی 2 توشه تا وقتی ادامه دهید که لک و پیس شما پاک بشود , پس از استعمال از این ماسک ف صورت را با آب گرم بشویید . ( درصورتی که تا قبل از این به پوست خود لیموترش جدید نیز بمالید راه های درمانی فوق موثرتر خواهند بود )
یکی دیگر از منش های معالجه , استفاده از طریق تحت میباشد :

پیاز نرگس را تماما له نمائید و بعد از آن سرکه را به آن اضافه کرده و حدود یک ساعت بگذارید بماند , بعد از آن این ادغام را به زمان 30 دقیقه روی شکل ثابت نگه دارید . مقداری عسل را روی بخار آب قرار داده تا حالت مایعی اعصاب را پیدا نماید . و آن‌گاه به آن یه خرده دارچین کوبیده شده , که در مقدار اندکی آب حل کرده اید اضافه نموده ( به جای آب خوبتر است از سرکه بهره نمایید )
پوست نارگیل را پس از قطع کردن از میوه اش می سوزانید و خاکستر حاصل را بر روی ککو مک صورت بمالید , اذن دهید این ماسک خشک , حدود 1 ساعت بر روی چهره بماند و پس از آن شکل را کم آب می شویید . ( گذشته از استعمال از این ماسک اضطراری وجود ندارد پوست را نازک نمایید همینطور این ماسک برای درمان خارش اثرگذار بوده و رنگ رخسار را هم باز می نماید ) پاره ای برگ اسفناج منزه و شسته شده را , در ظرفی با امداد شمشیر , ساتوری نموده تا به طور کامل ریز و له شود و بعد از آن به آن یه خرده روغن زیتون اضافه می کنید و به برهه زمانی 24 ساعت میگذارید , بماند . بعداز آن برهه زمانی 30 دقیقه در روی حرارت قرار داده , بعد از آن آنرا صاف کرده و حالا این مایع را روی ککو مک چهره بمالید , سایر آنرا می بضاعت و توان در جایی محافظت کرده و به تدریج از آن استفاده نمود .
میوه موز را له نموده , بعد از آن آن را با مغز تخم خربزه ترکیب کرده این ماسک را روی لکوپیس رخ مالیده و بعداز قبلی 20 دقیقه رخ را با آب سرد بشویید .

بهره از روغن گندم برای از فی مابین بردن لک و پیس چهره دوچندان موثر است . طریق تهیه روغن گندم : آغاز یه خرده گندم ملازم با سبوسش را در کمی روغن زیتون خیس نموده و بعد از گذشت 24 ساعت این مخلوط را روی حرارت قرار داده تا بجوشد و پخته شود ( نزدیک به 1 ساعت ) و بعد این مایع را صاف کرده به صاف شده آن روغن گندم می‌گویند . ضماد مغز تازه گردو را تنظیم نموده و آن را به دوران 30 دقیقه روی صورت بمالید .
این ضماد نیز سبب از بین رفتن لکوپیس و همینطور جوش های عصبی می‌شود . بعداز نازک کردن پوست شکل , برگ شاهی را کوبیده و کوبیده آن را بطور یکنواخت بر روی پوست قرار می دهید و یا این که تخم شاهی را کوبیده و در مقدرای آب خیس نموده و روزی یک بار بر روی لکه ها بگذارید و آن قدر این فعالیت را تکرار کرده تا لکه ها برطرف شوند . شنبلیله را کوبدیه و بعد آن را به روی شکل بمالید این ماسک به مرور زمان سبب ساز از لا به لا رفتن ککو مک میگردد .
تخم تره را له کرده و با مقداری آب ولرم ادغام نمایید , بعد از عبور کرد 30 دقیقه لعاب تولید شده را بر روی فیس بکشید . آب اسفناج را با سفیدآب مخلوط کرده و آنگاه آنرا بر روی کک و مک بکشید و بعداز گذر کرد 30 دقیقه چهره را با آب ولرم بشویید . رازیانه را کوبیده با عسل یا این که زرده تخم مرغ ترکیب کرده و به صورت ماسک بر روی لکه های فیس مالیده و بعداز یک ساعت آن را شسته و پاک کنید . این کار را هفته ای یکبار انجام دهید . شیرابه سفیدی که هنگام کندن انجیر از درخت آن بیرون می گردد دارای آنزیم های اکسید کننده میباشد و مالیدن این شیرابه رنگ لکه های پوستی را از در میان می‌برد .

مقداری گل ختمی سفید را کوبیده و قابل انعطاف کرده و با ماست ترش ترکیب فرمایید روزی چند بار آن را بر روی لکوپیس بمالید . پس از خشک شدن روی آن دست بکشید تا جرم آن ریخته شود . این کار را روزی چندبار تکرار کنید . به کار گیری از خمیر پخته برنج ( به طور کته ای و سوای نمک ) و مالیدن این خمیر بر روی لکوپیس و تکرار این فعالیت به بازه یک هفته و روزی چنددفعه سبب ساز برطرف شدن لکوپیس میشود .
اضافه نمودن یه خرده پوست چلتوک بدین خمیر اثرات آنرا تعدادی برابر می نماید . گرد سوخته جو را به تنهایی یا ادغام با کمی عسل بر روی لکوپیس بمالید اثر شفا بخش دارااست . ضماد جوشانده میوه و برگ سماق بر طرف کننده لکوپیس می‌باشد &# جراحی بینی مشهد ;


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]