عطری که با بو کردن آن لاغر میشوید

چهارشنبه 3 خرداد 1396
23:29
Camp Velez




به گزارش کشور‌ایران ناز در‌صورتی‌که می خواهید لاغری را تجربه فرمایید این بو را تهیه و تنظیم فرمایید . تب لاغری منجر شده دانشمندان دنبال جدیدترین و ساده ترین راههای لاغری و کاهش وزن باشند . به گزارش کشور ایران ناز لاغر شدن روشهای متفاوت و گاهی مضاعف مشکل و پر مشقت داراست . از گنهای لاغری گرفته تا ورزشهای سنگین و بلند برهه زمانی اما جذاب است بدانید می‌توانید با بوئیدن هم وزنتان را کاهش دهید جرا که بتازگی عطری ساخت شده که وزن شمارا کاهش و موجب لاغر شدن شما می گردد .

هر چند بسیاری از اشخاص چاق همت میکنند با ورزش و روشهای متعدد دیگر کالری مازاد خویش را سوزانده و وزن خویش را کاهش دهند . بعضی از روشهای لاغری بلند زمان و برخی طاقت فرساست اما اخیرا کمپانی فرانسوی ولدز عطری به نام پرندز موئی ایجاد نموده است که شما‌را لاغر مینماید .

شرکت سازنده اعلام می کند بو تولیدی از میوه های خوشمزه و سبک درست شده و برای کلیه ذوق و سلیقه ها مطلوب است . عطر پرندز موئی خلاف سایر عطرها از خصوصیت منحصر به فرد به فردی شامل است و ان کاهش وزن افراد است .


کمپانی ولدز درخصوص طرز کارایی این عطر می‌گوید : ” بو موئی پیامهای خوشایندی را از طریق سلولهای عصبی به نصیب هیپوکامپ مغز می فرستد که در غایت سبب ساز کاهش استرس در افراد شده و نیاز پرخوری افراد را از لا‌به‌لا می‌برد .

در تحقیق صورت گرفته 75 درصد زنان لا سنین 18 تا 75 سال اظهار داشتند که در بازه زمانی 28 روز سود از این عطر موجب شده است که احساس پرخوری در انها کاهش یابد . ارزش هر شیشه عطر 100 میلی گرمی 15 پوند در بازار است


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بینی عمل کرده بازیگران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]